دبیر کنگره ملی آقا نجفی همدانی: 

ارسال 60 مقاله به دبیرخانه کنگره "آقا نجفی همدانی "

دبیر کنگره ملی آقا نجفی همدانی از ارسال 60 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه کنگره "آقانجفی همدانی"خبر داد.

ارسال 60 مقاله به دبیرخانه کنگره سید محمد کاظم حجازی دبیر کنگره ملی آقا نجفی همدانی  صبح امروز در کنگره ملی آقا نجفی همدانی اظهار داشت: این برنامه و کنگره ملی فرصتی برای بازخوانی افکار ناب  آن حکمین ژرف اندیش است.

وی بیان کرد: این عالم بزرگوار درس خوانده‌ای است که از محضر استوانه‌های علمی آیت‌الله نائینی، قروی اصفهانی، قاضی طباطبایی استفاده کردند و 40 سال حضور عالمانه ایشان در دارالمومنین همدان و مرزبانی فکری و ایمانی و نقش هدایتگرانه ایشان برای مردم بسیار قابل توجه بوده است.

دبیر کنگره ملی آقا نجفی همدانی عنوان کرد: شخصیت اخلاقی و معنوی ایشان تاثیر والا و آشکاری در دین‌ورزی و زندگی مردم داشت و رفتار ایشان عاملی برای تهذیب نفوس بود.

حجازی اظهار داشت: ایشان دارای بصیرتی مثال زدنی بود و زمانه خود را به خوبی می‌شناخت و به اقتضای آن موضع می‌گرفت. حمایت و همراهی از امام راحل و نگاه باورمندانه ایشان به اصل ولایت فقیه همواره باقی بود.

وی تصریح کرد: امام راحل عظمت بسیاری در چشمان او داشت و استقامت شگفت آور او را تحسین می‌کرد و در دفاع مقدس نیز با جوانان رزمنده انس و الفتی عجیب داشت و مسجد و محراب آقا نجفی همدانی پایگاهی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب بود و تربیت شدگان آن محیط نورانی جوانانی بودند که به ایشان اقتدا کرده بودند.

دبیر کنگره ملی آقا نجفی همدانی گفت: در این میان گاه نیز این رزمندگان به شهادت رسیدند تا پرچم اسلام در احتزاز بماند و زیباترین کلام در وصف ایشان را در پیام 20 سال پیش رهبری می بینیم که فرمودند "این مرد بزرگوار که علم و تقوا و عمل صالح را در خود جمع کرده بود از علمای ابرار علم و دین زمانه ما محسوب می شد."

حجازی بیان کرد: بعد از 15 ماه از طرح ریزی برای کنگره از نماینده ولی فقیه در استان استاندار همدان، رئیس حوزه علمیه استان، دانشگاه و نهادهای انقلابی که همکاری کردند تا چنین کنگره بزرگی برگزار شود تشکرمی‌کنم.

انتهای پیام/ب

60 مقاله به دبیرخانه ارسال شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.