استاندار فارس خبر داد؛

کمک دستگاه‌های اجرایی استان به یک واحد تولیدی

دستگاه‌های اجرایی استان فارس به کارخانه ساخت خانه‌های پیش ساخته در اقلید کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس کمک دستگاه‌های اجرایی در یاری رساندن به کارخانه ساخت خانه‌های پیش ساخته در اقلید را برای راه اندازی مجدد تعیین کرد.

وی با اشاره به بررسی مشکلات کارخانه ساخت خانه‌های پیش ساخته پی وی سی اقلید و اهمیت توجه به برند سازی، بازاریابی و تجاری سازی در حوزه تولید، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید اقدامات فوری را برای فعالیت مجدد این کارخانه انجام دهند.

تبادار تصریح کرد: اهمیت اشتغالزایی در شرایط کنونی به ویژه در شهرستانی مانند اقلید، با ظرفیت تولید ۲۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۷۵۰ فرصت شغلی غیر مستقیم در این کارخانه را فرصتی درخور توجه برای استان فارس دانست و خواستار تلاش مسئولان مربوطه برای حل مشکلات پیش روی سرمایه گذار در این واحد تولیدی شد.

بر اساس تقسیم وظایف انجام شده از سوی استاندار فارس، مقرر شد سازمان نوسازی مدارس، کمیته امداد امام خمینی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل راه و شهرسازی استان ساخت تعدادی از طرح‌های خود را به منظور آغاز به کار در اختیار کارخانه ساخت خانه‌های پیش ساخته پی وی سی اقلید قرار دهد.
انتهای پیام/ت

کمک دستگاه‌های اجرایی استان به یک واحد تولیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار