دومین تماشا خانه سیار کانون به استان فارس وارد می‌شود

دومین تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت یک روز، میهمان کودکان استان فارس می‌شود.

علی خواجه نژادیان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، از ورود دومین تریلی تماشاخانه سیار و اجرای تئاتر عروسکی در مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار در استان خبر داد و گفت: این تماشاخانه در راستای اجرای برنامه‌های شاد و اثربخش تربیتی و دینی در مناطق کم برخوردار به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار و به مناسبت دهه کرامت، به اجرای نمایش می‌پردازد.

 خواجه نژادیان افزود: دومین تماشاخانه سیار کانون در شب ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در جوار حرم احمد ابن موسی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود در استان اجرا می‌کند.

او افزود: تماشاخانه سیار کانون با گروه هنری کاروان فرهنگی هنری مسیر هشتم، با اجرای نمایش خداداد، و به نویسندگی سیروس همتی وبه کارگردانی مهدی خجستگی، بعد از حرکت از شیراز در صبح و شب بیست و چهارم اردیبهشت ماه به ترتیب، در قدمگاه امام رضا در بخش سده اقلید و آباده به اجرای نمایش می‌پردازد.

خواجه نژادیان در پایان افزود: نمایش خداداد، ماجرای پسر بچه‌ای است که برای شفای مادربزرگش به سمت مشهد حرکت می‌کند؛ و در راه با اتفاقات زیادی رو به رو می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.