نوری در نطق میان دستور:

نابودی داعش نمونه بارز تبلور بسیج است

نماینده مردم شوش گفت: نابودی نیروهای داعش توسط فرزندان روح‌الله نمونه بارز تبلور بسیج است که به فرماندهی سردار سلیمانی از جبهه مقاومت صورت گرفت.

نابودی داعش نمونه بارز تبلور بسیج استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید راضی‌ نوری نماینده مردم شوش جلسه علنی امروز یک‌‎شنبه (5 آذر) در نطق میان دستور خود، اظهار کرد: امروز پنجم آذر ماه مصادف با روز فرمان تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام راحل است، بسیج مصداق ایثار و از خودگذشتگی و خلق حماسه‌های بسیاری است.

نوری تصریح کرد: امروز بسیج طبق آنچه امام راحل وعده داده بود جهان‌گیر بوده و حشدالشعبی در عراق، نیروهای مردمی در سوریه، حزب‌الله در لبنان و در یک کلام بیداری اسلام یعنی بسیج، امیدی برای ظهور امام زمان(عج) و عالمگیر شدن حکومت الهی است.

نماینده مردم شوش بیان کرد: شکست نیروهای داعش توسط فرزندان روح‌الله نمونه بارز تبلور بسیج است که به فرماندهی سردارسلیمانی از جبهه مقاومت صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بسیج به معنای قاسم سلیمانی‌ها بودن و غرق شدن در ولایت است، تأکید کرد: ‌بسیجی شدن آسان است، اما بسیجی ماندن مهم و سخت است، وظیفه دولت و مجلس است که زحمات بسیجیان را ارج بنهند و در رفع مشکلات آنها بکوشند.

نماینده مردم شوش در ادامه با محکوم کردن بیانیه اخیر اتحادیه عرب و اتهامات بی پایه علیه ایران در راستای شیطنت و فتنه انگیزی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل، گفت: سکوت این اتحادیه در قبال کشتار، نسل کشی و محاصره ظالمانه مردم مسلمان و عرب یمن که حاصل ائتلاف چند حاکم دست نشانده، مزدور و مرتجع است، آنها را شریک این فاجعه انسانی می دانیم.

وی گفت: متأسفانه در روزهای اخیر ملت ایران داغدار از دست دادن تعدادی از هموطنان در اثر زمین‌لرزه در استان کرمانشاه است، لذا خواهان پیگیری مسئله و برخورد قاطع با تمام دستگاه‌های اجرایی که در برابر مقاوم‌سازی ساختمان‌ها کوتاهی کرده‌اند هستم تا در آینده شاهد تلفات جانی در اثر حوادث طبیعی نباشیم.

نوری تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد حضور ریزگردها در خوزستان هستیم که کل زندگی مردم و محیط زیست را مختل می کند، بودیم لذا باید حق آبه زیست محیطی برای کنترل نهایی این پدیده صورت گیرد همچنین دستگاه های اجرایی مربوطه باید گزارش کار بدهند.

نماینده مردم شوش بیان کرد: شوش دانیال که شهری تاریخی و مذهبی است نه تنها زیرساخت‌ لازم برای استقبال از گردشگران را ندارد، بلکه سازمان میراث فرهنگی علاوه بر نداشتن برنامه‌ای مشخص برای توسعه ظرفیت‌های گردشگری این منطقه سبب مانع تراشی برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی شده است.

وی اظهار کرد:‌ تابستان سال گذشته به علت شدت گرما و خارج شدن چند ایستگاه برق از مدار در شوش دانیال، شاهد فصلی گرم و طاقت فرسا بودیم که نارضایتی مردم را در پی داشت لذا خواهان پیگیری این مسئله و به راه افتادن پروژه‌های نیمه کاره در این منطقه هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار