حسنوند در نطق میان دستور:

کوچک‌ترین تعرضی به خاک ایران با پاسخی کوبنده همراه خواهد بود

نماینده مردم اندیمشک گفت: غرش‌ موشک‌های فرزندان رشید انقلاب کاخ‌های شیشه‌ای سران فاسد را با خاک یکسان خواهد کرد.

کوچک‌ترین تعرضی به خاک ایران با پاسخی کوبنده همراه خواهد بودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در نطق میان دستور، در صحن علنی مجلس اظهار کرد:‌ پنجم آذر ماه مصادف با روز بسیج مستضعفین به فرمان امام(ره) است.

وی افزود: امروز بسیج همگام با انقلاب اسلامی در حال رشد و توسعه فراگیر است و یک الگوی بی‌بدیل برای تمامی ملت‌های مظلوم و آزادیخواه جهان است.

حسنوند تصریح کرد:‌ بسیج لبنان و حزب‌الله با غده سرطانی اول منطقه؛ رژیم صهیونیستی مقتدرانه می‌جنگد و مسلما آن را شکست خواهد داد.

نماینده مردم اندیمشک بیان کرد: بسیج عراق و حشدالشعبی که زن و مرد، شیعه و سنی، مسیحی و ایزدی با تکفیری‌های خونخوار مبارزه می‌کند و آنها را در هم می‌کوبند.

وی ادامه داد: همچنین بسیج یمن، انصارالله که با عربستان تکفیری و وهابی می‌جنگد و این قدرت پوشالی را به خاک ذلت می‌کشاند و بسیج سوریه که داعش و النصره ملعون را در هم می‌کوبد، لشکر فاطمیون با اشغالگران و متجاوزان می‌جنگند و لحظه‌ای به سازش راضی نمی‌شوند.

حسنوند تأکید کرد: هر نیروی مردمی که در جهان مقابل ستمگران ایستادگی می‌کند و در راه دفاع از مظلومان قدم برمی‌دارد بسیج نام می‌گیرد.

نماینده مردم اندیمشک اذعان کرد: چهارم آذر ماه مصادف است با سالروز بزرگترین عملیات هوایی رژیم بعثی در دوران جنگ تحمیلی، بمباران وحشیانه‌ای که توسط 54 هواپیما و به مدت یک ساعت و 45 دقیقه بود و طولانی‌ترین بمباران تاریخ پس از جنگ جهانی دوم لقب گرفته است که در آن بسیاری از نقاط صنعتی و به ویژه مناطق مسکونی و بی دفاع شهرستان اندیمشک و بخش‌هایی از استان خوزستان مورد هجوم وحشیانه راکت های دشمن قرار گرفت که در نتیجه آن 300 نفر شهید و صدها مجروح بر جای ماند.

وی گفت:‌ امام راحل پیام دادند که این اندیمشک است که مورد تجاوز دشمن واقع شده و مردمش فریاد جنگ جنگ تا پیروزی سر داده‌اند و رهبر معظم انقلاب در نخستین نماز جمعه پس از بمباران این شهر، این صحنه هولناک را چنین ترسیم نمودند "صدام در اندیمشک قصابی کرد" 

حسنوند اظهار کرد: امروزکمترین توقع مردم ثبت این روز تاریخی به نام روز مقاومت و پایداری مردم اندیمشک در تقویم رسمی کشور است.

نماینده مردم اندیمشک بیان کرد:‌ این روزها شکست داعش در گرو استقامت مردم است و با شکست این گروهک تروریستی باید پذیرفت که ایران یکی از قدرت‌های تأثیرگذار منطقه است که می‌تواند در مسائل استراتژیک و حساس منطقه نقش آفرینی کند.

وی تصریح کرد: دنیا باید بداند با قدرتی به نام ایران نمی‌توان با زبان زور سخن گفت، شهدا و رزمندگان مدافع حرم و نقش آنها در این پیروزی امری نیست که به فراموشی سپرده شود چرا که آنان اجازه دادند که سال 61 هجری تکرار شود، آنها لشکر دسیسه و تکفیری را در هم شکستند تا حریم امن ولایت از هجوم ناپاکان و نیروهای تربیت شده توسط سعودی‌ها در امان بماند.

حسنوند ادامه داد: رژیم صهیونیستی سردار سلیمانی را تهدید به ترور می‌کند که در پاسخ به این مسئله باید گفت ایران ده‌ها قاسم سلیمانی در دل خود دارد که به عنوان سرمایه اسلام و گنجینه انقلاب اسلامی در مکتب روح‌الله و ولایت پرورش یافته‌اند لذا دنیا باید بداند رهبر معظم انقلاب هیچگاه تنها نخواهد ماند.

نماینده مردم اندیمشک اذعان کرد: ما هیچ‌گاه جنگ طلب نبوده و نیستیم و تاریخ ملت ما مصداق این گفته‌ است، افزایش قدرت‌دفاعی و توان موشکی جمهوری اسلامی ایران نه قابل مذاکره است و نه قابل محدودیت. اتحادیه عرب و شاید بتوان گفت اتحادیه سعودی صهیونیستی که به جز صدور بیانیه در راستای ایجاد اختلاف میان مسلمانان هیچ خاصیتی ندارد بیشتر به عنوان مرکز مالی و پشتیبانی جنگ‌های نیابتی بر علیه کشورهای مسلمان است.

وی ادامه داد: باید به آنها گفت فراموش نکنید افتخار شما سردار پوشالی قادسیه بود که با پشتیبانی شما رهبری جنگ و تجاوز را بر عهده گرفت اما به خاک ذلت افتاد و به طرز خفت آوری توسط لشکر اسلام به دار آویخته شد.

حسنوند در پایان خاطرنشان کرد: برخی شیوخ مرتجع از یاد نبرده‌اند که تعدادی از شما چگونه کاخ‌های مجلل خود را رها کرده و به جمهوری اسلامی پناه آورده‌اید و ملت بزرگ ایران نیز بزرگوارانه پذیرای آ‌نها بودند و امروز در برابر این لطف تاریخی به رجزخوانی علیه جمهوری مقتدر اسلامی ایران می‌پردازند لذا به شما هشدار می‌دهیم که کوچک‌ترین تعرض به خاک مقدس جمهوری اسلامی با پاسخی کوبنده همراه خواهد بود و مطمئن باشید غرش‌ موشک‌های فرزندان رشید انقلاب کاخ‌های شیشه‌ای سران فاسد و حکام دست نشانده را با خاک یکسان خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار