روان سازی ترافیک در شهر یاسوج

شهردار یاسوج از اجرای برنامه های مختلف برای روان سازی ترافیک در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   نستهن مقدم شهردار یاسوج  در ششمین جلسه شورای ترافیک استان با اعلام این خبر گفت: معضل و عامل اصلی ایجاد ترافیک در شهر یاسوج نبود پارکینگ است که با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی، پارکینگ در چند نقطه این شهر در حال ساخت است.

وی افزود: خط کشی معابر و خیابان ها، خط کشی عابر پیاده، نصب تابلو، اجرای طرح زوج و فرد ویژه تردد خودروها، ساخت زیرگذر و روگذر در برخی خیابان های دارای ترافیک سنگین و نیز تسریع در تکمیل و اتمام پل های سوم و چهارم بشار از دیگر برنامه های شهرداری یاسوج برای معضل ترافیک در این شهر است.

نستهن مقدم فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در ارتقا فرهنگ رانندگی و کاهش ترافیک را موثر دانست و گفت: پیش از شروع طرح های مذکور کار فرهنگ سازی در اولویت کاری شهرداری قرار می گیرد.

معاون عمرانی استاندار هم با اشاره به معضل ترافیک به خصوص در شهر یاسوج و وجود وانت بارهای دوره گرد دستفروشان را عاملی مهم در بالا بردن ترافیک در این شهر دانست و خواستار جمع آوری و ساماندهی آنها در مکانی مناسب شد.

نیک اقبالی همچنین بر ضرورت جلوگیری و برخورد با مسافربرهای شخصی از سوی دستگاه های متولی شد.

جلوگیری از توقف خودروها در جلوی اماکن حیاتی از جمله بیمارستان ها، معابر و خیابان های پرتردد، اصلاح طرح هندسی برخی بلوارها، چهار راه ها و تقاطع ها و نیز نصب سرعت کاه در برخی معابر و خیابان های شهر یاسوج با هماهنگی فرمانداری، پلیس راهور و شهرداری از مهم ترین مصوبات این نشست بود.

 

انتهای پیام/ش

اجرای طرح های روان سازی ترافیک در شهر یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.