سرپرست فرمانداری شوشتر خبر داد؛

پیگیری جدی مشکلات مسکن مهر شمالی شوشتر

سرپرست فرمانداری شوشتر از پیگیری جدی مشکلات مسکن مهر شمالی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه دانه، سرپرست فرمانداری شوشتر بیان کرد: بارندگی اخیر مشکلات زیادی را برای ساکنان شمال مسکن مهر ایجاد کرد که مسئولان مربوطه باید نسبت به برطرف کردن این مشکلات اقدام کنند.

وی با انتقاد از طراحی و اجرای نامناسب شبکه دفع فاضلاب و آب های سطحی در این سایت اذعان داشت: باید با استفاده از امکانات داخلی و تعامل بین بخشی به صورت موقت، مشکل تردد و دفع آب های سطحی در این منطقه حل و آرامش را به ساکنان این منطقه بازگردانیم.

پنبه دانه اظهار کرد: برای حل اساسی این مشکل نیاز به احداث یک کانال موازی با کانال فعلی و لایروبی کانال فعلی است که با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان و استفاده امکانات داخلی در اسرع وقت باید انجام شود.

رییس ستاد بحران شهرستان شوشتر در ادامه گفت: در سطح شهرستان در مواقع بارندگی شاید در کم تر از 10 نقطه شاهد آبگرفتگی معابر هستیم که این موضوع زیبنده شهر نیست و نیاز است دستگاه های مربوطه نسبت به برطرف این مشکل اقدام نمایند.

این مقام مسئول با تاکید بر تسریع ادامه عملیات ترمیم سیل بندهای بخش شعیبیه شوشتر بیان داشت: سیلاب فروردین ماه 95خسارت های زیادی به مزارع و راه های روستایی در این بخش وارد کرد که بزودی نشست شورای اداری شهرستان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان جهت پیگیری این مشکلات در این بخش برگزار می گردد.

حسین پنبه دانه در بخش دیگری با اشاره به مشکلات منطقه دره نو این شهرستان تصریح کرد: این منطقه هرچند از مناطق مرکزی شهرستان می باشد، اما متاسفانه سایه سکونتگاه غیر رسمی بر آن قرار گرفته و به یک سکونتگاه غیررسمی و بی بهره از خدمات تبدیل شده است.

انتهای پیام/گ

مشکلات مسکن مهر شمالی شوشتر بصورت جدی پیگیری می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.