اهواز؛

محوطه مسکن مهر مسجدسلیمان آسفالت شد

رييس اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان گفت: محوطه پروژه مسکن مهر این شهرستان بهسازی و آسفالت مسجدسلیمان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رسول کریمی نژاد، رييس اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان بیان کرد: مسکن مهر این شهرستان شامل بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ واحد می باشد که حدود ۵۰ درصد آن تکمیل و مابقی آن با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در حال انجام می باشد.

 وی افزود: جهت تکمیل واحدهای باقی مانده، دولت تدبیر و امید با افزایش تسهیلات از سقف ۳۰ میلیون به ۴۰ میلیون تومان موافقت کرده که امیدواریم با این افزایش وام روند اجرایی کار سرعت گیرد و هرچه سریع تر شاهد تکمیل این پروژه باشیم .

کریمی نژاد تصریح کرد: تعاونی های مسکن ( مهر و خودمالک ) می توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی جهت تکمیل مدارک و معرفی به استان جهت افزایش وام اقدام نمایند.

رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان اذعان داشت: این اداره به موازات عملیات اجرایی واحدهای مسکونی توسط تعاونی ها نسبت به اجرای زیرساخت ها اقدام نموده و جهت تکمیل کل سایت نیاز به اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد تومان می باشد.

وی بیان اظهار کرد: در راستای رفاه حال مردم بهسازی و آسفالت محوطه مسکن مهر شهرداری را در دستور کار قرار دادیم و در دی ماه سال گذشته عملیات اجرایی آن شروع و ظرف مدت کم تر از ۳ ماه به بهره برداری رسید.

رسول کریمی نژاد بیان داشت: جهت انجام این مهم حدود ۱۴ هزار متر مکعب عملیات خاکی،۱۸۰ متر طول کانال هدایت آب سنگی، ۳ دستگاه آبرو لوله ای، ۹۰۰ متر طول جدول کشی، ۸۰۰ متر مکعب دیوار حائل و ۳ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان انجام گردید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.