اهواز؛

لزوم تکمیل 9 هزار واحد مسکن مهر

استاندار خوزستان گفت:هم‌اکنون 9 هزار واحد مسکن مهر داریم که متقاضی دارند و بنا شد طبق برنامه زمان بندی این 9 هزار واحد تکمیل و هرچه زودتر تحویل داده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان اظهارکرد: در حال حاضر مهم‌ترین مساله در بخش مسکن موضوع مسکن مهر است. هم‌اکنون 9 هزار واحد مسکن مهر داریم که متقاضی دارند و بنا شد طبق برنامه زمانبندی این 9 هزار واحد تکمیل و هرچه زودتر تحویل داده شود.

وی افزود: از اداره‌کل راه و شهرسازی درخواست شد در جلسه آینده برنامه زمانبندی‌شده را تحویل دهد تا به تصویب شورای مسکن استان برسد.

رئیس شورای مسکن خوزستان ادامه داد: کار تعدادی تعاونی مسکن به‌دلیل مشکلات بخش تعاونی کُند پیش می‌رود و به همین دلیل از اداره‌کل کار و تعاون گلایه وجود دارد و با توجه به دستور رئیس‌جمهور که مسکن مهر باید امسال تکمیل شود، به این اداره ماموریت داده شد در ساماندهی تعاونی مسکن و فعال کردن تعاونی‌ها و رفع مشکلاتشان عمل کند تا کار ساخت مسکن تعاونی سریع‌تر پیش رود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: پنج هزار واحد هم داریم که به‌دلیل جانمایی اشتباه و سایر مشکلات بدون متقاضی هستند و قرار شد اگر در حوزه اختیارات استان باشد در استان و در غیر این صورت از طریق پیگیری از مرکز ترتیبی اتخاذ و مقرراتی تصویب شود که این واحدهای بدون متقاضی دارای جذبه شوند و برای آن‌ها متقاضی ایجاد شود و بتوانیم از سرمایه‌های ملی که تبدیل به مسکن مهر شده اما در حال هدر رفتن است، بهره بیریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.