مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر:

پست برق ۵۰ مگاوات عسلویه در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از افتتاح پست سوم توزیع برق عسلویه خبر داد و گفت: مراحل پیش راه اندازی این پست تا یک ماه آینده آغاز و در دهه فجر افتتاح رسمی می‌شود.

پست برق ۵۰ مگاوات عسلویه در دهه فجر امسال افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،امرالله پاراد ظهر امروز در بررسی روند اجرای طرح‌های برقرسانی در عسلویه با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اظهار داشت: از محل منابع استان بوشهر برای اجرای طرح برقرسانی اعتبارات عمرانی برای تسریع در تکمیل پروژه‌ها مصوب شده است.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های فرماندار از مجموعه برق و اختصاص بودجه مناسب به این بخش افزود: وضعیت برقرسانی در شهرستان عسلویه در مقایسه با قبل بهبود داشته است و خاموشی نسبت به سال‌های گذشته به یک پنجم کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تاکید کرد: با توجه به اجرای طرح‌های نوسازی تجهیزات فرسوده، میزان خاموشی باز هم روند کاهشی در شهرستان عسلویه دارد.

پاراد از افتتاح پست سوم توزیع برق شهرستان عسلویه در دهه فجر خبر داد و گفت: مراحل پیش راه اندازی این پست تا یک ماه آینده آغاز و در دهه فجر افتتاح می‌شود.

فرماندار عسلویه هم با بیان اینکه مجموعه شرکت توزیع برق در شهرستان عسلویه عملکردی رضایت بخش و قابل تقدیر داشته است افزود: امسال در کمیته برنامه‌ریزی با توجه به نیاز ضروری شهروندان به برق نگاه ویژه‌ای به این بخش شده است.

عبدالله نادری بر لزوم توسعه متوازن زیرساخت‌های برق در شهرستان تاکید و تصریح کرد: با توجه به رشد سریع شهرستان و نیاز به برق امسال پست سوم توزیع عسلویه ساخته شد تا بتواند تا چندسال آینده نیاز شهرستان عسلویه را به نیروی برق تامین کند.

انتهای پیام/ز

پست برق ۵۰ مگاوات عسلویه در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

برچسب ها: برق ، عسلویه ، نیروی برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.