بخشدار ویژه خارگ:

نیروگاه خارگ افتتاح می‌شود

بخشدار ویژه خارگ گفت: به‌زودی نیروگاه ۱۵ مگاواتی جزیره خارگ افتتاح شده و ظرفیت برق جزیره به دو برابر افزایش خواهد یافت.

نیروگاه خارگ افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود رضایی صبح یکشنبه در مراسم معارفه شهردار جدید خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ به لحاظ شرایط جغرافیایی خاصی که دارد مشکلات و موضوعاتی که وجود دارد با سایر نقاط کشور متفاوت است. با ورود دولت تدبیر امید و دستورات اکید استاندار برای رفع مشکلات اهالی شریف خارگ، کارگروه‌های متعددی تشکیل شد و توانستیم مشکلات این جزیره را تا حدودی رفع کنیم. در حوزه زیر ساختی، بهداشتی و ورزشی پروژه‌های متعدد عام المنفعه‌ای افتتاح شد و هم اکنون در اختیار اهالی شریف خارگ است.

وی با اشاره به مشکلات متعدد اهالی خارگ در حوزه برق در سال ۹۴ گفت: انشاءالله به‌زودی نیروگاه ۱۵ مگابایتی جزیره خارگ افتتاح خواهد شد که ظرفیت برق جزیره به دو برابر افزایش خواهد یافت.

رضایی تصریح کرد: در طول عمر دولت‌ها و برای اولین بار در جزیره خارگ چهار مدرسه در حال نوسازی و بهسازی است که این نشان عزم دولت برای رفع مشکلات اموزشی اهالی شریف این منطقه است که در این زمینه شرکت‌های نفتی همکاری شایسته‌ای داشته‌اند.

وی با اشاره به امنیت موجود در جزیره خارگ افزود: شرایط امنیتی جزیره خارگ در سال‌های اخیر با حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) امروز مثال زدنی و بی‌نظیر است و این نشان از همدلی و همراهی شورای تامین بخش ویژه خارگ دارد. طرح امنیتی جزیره خارگ با برگزاری جلسات متعدد تصویب شد که ساماندهی مناسبی در حوزه مرتبط طرح امنیتی صورت گرفته است. مجموعا ۱۵۸ نفر اشتغال‌زایی بومی در جزیره خارگ صورت گرفته است که ۵۴ نفر بومی استان و ۱۰۴ نفر بومی جزیره خارگ مشغول بکار شده‌اند که این نشان از عزم دولت برای رفع بیکاری در جزیره مقاوم خارگ است.

انتهای پیام /پ

نیروگاه خارگ افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.