مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر:

۳۰۰ واحد مسکن مهر استان بوشهر در دهه فجر امسال تحویل داده می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: با همکاری دستگاههای خدمت‌رسان ۳۰۰ واحد مسکن مهر استان بوشهر که متقاضیان آنها آورده خود را تکمیل کرده‌اند در دهه فجر امسال تحویل داده می‌شود.

۳۰۰ واحد مسکن مهر استان بوشهر در دهه فجر امسال تحویل داده می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرزاد رستمی صبح امروز در جلسه شورای تامین مسکن استان بوشهر با بیان اینکه طرح مسکن مهر استان بوشهر در سال ۸۶ طراحی و اجرا شد اظهار داشت: ۳۴ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر در استان بوشهر عملیات اجرایی آغاز شد که تاکنون ۲۸ هزار و ۵۲۴ واحد واگذار و تحویل شده است.

وی از واگذاری ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در شهر‌های با بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت استان بوشهر خبرداد و افزود: تاکنون بیش از ۹۰ درصد پروژه مسکن مهر استان بوشهر تکمیل شده و در نیمه نخست امسال ۸۲۵ واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان در شهر‌های مختلف استان بوشهر واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه ۴ هزار و ۸۲۷ واحد مسکن مهر در شهر‌های استان بوشهر نیمه تمام است خاطر نشان کرد:گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و با همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان ۳۰۰ واحد مسکن مهر استان بوشهر که متقاضیان آن‌ها آورده خود را تکمیل کرده‌اند در دهه فجر امسال تحویل داده می‌شود.

رستمی تکمیل، زیرساخت‌های مسکن مهر ر. ا. مورد تاکید قرار داد و افزود: اجرای پروژه شبکه فاضلاب و تاسیسات خط انتقال برق یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های مسکن مهر است که تکمیل این پروژه‌ها نیاز به تامین اعتبار و تعامل دستگاه‌های مرتبط است.

وی، پیشرفت بالای ۸۰ درصدی پروژه ۶۶۰ واحدی مسکن مهر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: مشکل مهم این مجتمع مسکونی اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ آن است.

در این نشست رئیس شورای تامین مسکن استان بوشهر با تاکید براینکه حق همه مردم و متقاضیان در خصوص مسکن مهر این است که تعهداتی را که دولت دارد باید هرچه زودتر اجرایی کند افزود: امیدواریم با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان بتوان باقیمانده واحد‌های مسکن مهر استان بوشهر بر اساس برنامه زمان‌بندی تحویل متقاضیان شود.

انتهای پیام /پ

۳۰۰ واحد مسکن مهر استان بوشهر در دهه فجر امسال تحویل داده می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.