استقرار 350 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های مردمی در استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از استقرار 250 پایگاه ثابت و سیار در میادین اصلی و 100 پایگاه ثابت هم در مساجد و مراکز نیکوکاری در سطح استان برای جمع آوری کمک های مردمی در روز جشن عاطفه ها خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل افزود: کمیته امداد در این روز کمک های نیکوکاران را جمع آوری و دراختیار دانش آموزان نیازمند قرار می دهد تا هیچ دانش آموزی به جهت نبود امکانات اولیه تحصیلی از علم آموزی و تحصیل عقب نماند.

وی از وجود 5 هزار دانش آموز نیازمند در استان خبر داد و اظهار کرد: طبق برآورد برای تامین حداقل نیاز یک دانش آموز مبلغ سه میلیون ریال نیاز است که ردیف اعتبار خاصی برای آن در نظر گرفته نشده است و صرفا از طریق کمک خیرین نیاز دانش آموزان بی بضاعت تامین و رفع می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل بیان کرد: 250 پایگاه روز پنجشنبه 23 شهریور ماه در میادین اصلی شهرهای استان و 100 پایگاه نیز روز جمعه 24 شهریور ماه در مصلی ها، مساجد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت هدایای خیرین برای دانش آموزان نیازمند خواهند بود.

دشتی با اشاره به اینکه سامانه پیامکی 8877 کمیته امداد استان مختص واریز صدقات و کمک خیرین می باشد، اضافه کرد: سامانه پیامکی 3000333345 کمیته امداد هم پل ارتباطی آسان و راحت برای همه اقشار مردم است که می توانند انتقادات، پیشنهادات، مشکلات و نوع کمک های خود اعم از نقدی و غیر نقدی را به نیازمندان از این طریق اعلام کنند تا همکاران ما با مراجعه به آنها کمک های خیرین را دریافت کنند.

وی ادامه داد: همچنین مردم با شماره گیری # 3*5*045*8877* می توانند در جشن عاطفه ها کمک های خود را برای تامین لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند مشارکت کنند.

دشتی گفت: خیرین سال گذشته در جشن عاطفه ها در استان مبلغ 13 میلیارد و 943 میلیون ریال کمک کردند تا نیازهای تحصیلی دانش آموزان مددجو برطرف گردد و امیدواریم امسال نیز جشن عاطفه ها با شرکت و کمک های مردم متدین استان با شکوهتر از سال های گذشته برگزار گردد.

 

انتهای پیام/ح

وجود 5 هزار دانش آموز نیازمند در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.