امام جمعه اردبیل بر تسریع اجرای پروژه‌های گازرسانی استان تاکید کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تسریع اجرای پروژه‌ها و طرح‌های گازرسانی در این استان را به مشترکان و رفع موانع و نیاز‌های موجود خواستار شد.

آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار مدیرعامل و کارکنان شرکت نفت استان اردبیل در دفتر امام جمعه اردبیل تسریع و تسهیل اجرای پروژه‌های گازرسانی را بسیار حائز اهمیت دانست و از زحمات و تلاش‌های شرکت گاز استان بخصوص در تامین گاز پایدار زمستان سال ۱۴۰۲ و توسعه گازرسانی به بخش‌های مختلف نظیر صنایع و شهرک‌های صنعتی قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: توجه به فرهنگ سازی مدیریت مصرف گاز از طریق تریبون نماز جمعه در راستای تحقق اهداف شرکت گاز مفید است.

میرسعید سیدمتین افزود: خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل به طول ۵۵ کیلومتر با قطر ۳۰ اینچ از چلوند گیلان تا ایستگاه تقویت فشار اردبیل به موازات خط موجود با نصب حداقل یک واحد توربوکمپرسور جدید، توسط شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در حال احداث است و با اتمام این پروژه گاز تخصیصی به استان به ۲۵ میلیون متر مکعب در روز خواهد رسید.

او به چهار فاز خط انتقال تقویتی شمال استان و گازرسانی به بزرگترین مجتمع گلخانه‌ای کشور که ۲ فاز آن به سایز‌های ۲۴ و ۱۶ اینچ به طول ۷۶ و ۲۶ کیلومتر در حال اجراست، اشاره و بیان کرد: این پروژه‌ها پیشرفت قابل قبولی دارد و طی سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.