اردبیل؛

برگزاری جشن عاطفه‌ها در یک هزار مدرسه استان اردبیل

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با روز دهم مهرماه جشن عاطفه‌های در یک هزار مدرسه استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صفر توحیدی در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها در اردبیل اظهار داشت:‌ جشن عاطفه‌ها، فرصتی استثنایی برای کودکان و نوجوانان است تا به یاری همنوعان نیازمند خود بشتابند و از کودکی، کمک به نیازمندان را بیاموزند.

وی گفت:‌در حالی که تنها 12 روز تا برگزاری جشن عاطفه‌ها باقی مانده است، بسیاری از والدین اردبیلی علاوه بر تهیه لوازم‌التحریر و وسایل مدرسه برای کودکان خود، هدیه‌ای را نیز برای اعطا به دانش‌آموزان نیازمند کنار می‌گذارند و مردم خیر با حضور در این جشن، محبت خود را در ماه مهرورزی به دست‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت اردبیلی گره می‌زنند تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل نداری از تحصیل بازنماند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه 5 هزار و 400 دانش آموز تحت حمایت چشم انتظار کمک‌های خیران در جشن عاطفه‌ها هستند، افزود: با مساعدت مردم خیر و نیکوکار استان تلاش داریم تمام نیازهای دانش‌آموزان را تامین کنیم تا هیچ مشکلی در روند یادگیری علم و تحصیل آنان پیش نیاید.

توحیدی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مزیت‌های برگزاری جشن عاطفه‌ها جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان نیازمند است، تصریح کرد: توسعه و ترویج فرهنگ انفاق در بین دانش‌آموزان، اشاعه فرهنگ نوع‌دوستی و احسان در جامعه و تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی از جمله مهمترین اهداف برپایی این جشن است.

وی با بیان اینکه امسال با رویکردی نو به استقبال جشن عاطفه‌ها خواهیم رفت، اظهار کرد: امسال این جشن در قالب جشنواره برگزار خواهد شد که خیران می‌توانند با حضور در این جشن میزان مساعدت‌های خود را به دانش‌آموزان هدیه اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار