زنجان؛

ضرورت افزایش آگاهی عموم مردم در برابر توطئه های دشمنان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم هوشیاری و بصیرت بر افزایش آگاهی عموم مردم در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام  والمسلمین خاتمی درخطبه های امروز نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه 26 تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان به عنوان ستون فقرات نظام  است مهمترین وظیفه این شورا را نظارت بر حفظ اصول قانون اساسی و تطبیق آن با موازین شرعی دانست.
 
خطیب جمعه زنجان درادامه با تبریک پیروزی مردم عراق در مقابل داعش ، فتوای مرجعیت دینی  و جبهه مقاومت مردم عراق ، سوریه ، ایران و ارتش این کشور وعنایت خداوند را از عوامل مهم این پیروزی  در مقابل غده سرطانی داعش عنوان کرد
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  افزود: ملت عراق با کمک هم  ، آزادی موصل را رقم زدند . 
 
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم هوشیاری و بصیرت بر افزایش آگاهی عموم مردم در برابر توطئه های دشمنان  تاکید کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان 23 تیرماه را یادآور حماسه  وهمبستگی ملی خواند وافزود: دشمنان نظام وانقلاب طی 38 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همیشه درصدد برنامه ریزی وتوطئه با هدف تضعیف و شکست انقلاب بوده و هستند.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با گرامیداشت 25 تیرماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی از خدمات ارائه شده  ازسوی این نهاد در استان قدردانی کرد.
 
حجت الاسلام  والمسلمین خاتمی درادامه  با بیان اینکه  دشمن با جنگ نرم اعتقادات و باورهای عموم مردم به ویژه جوانان را نشانه گرفته است گفت :  جنگی نرمی که دشمن بوسیله تهاجم فرهنگی برای جوانان مردم ما ایجاد کرده در مقایسه با جنگ سخت دشمن هیچ هزینه ای ندارد.
 
خطیب جمعه زنجان همچنین به 27 تیرماه سال 67 هم اشاره کرد وگفت : اعلام پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت ملی توسط کشورمان نشانگر 8 سال مقاومت مردم کشورمان در برابر دشمن متجاوز بود.
 
وی افزود: به برکت مقاومت و ، ایثار وخون شهدای عزیز کشورمان ، دنیا مجبور به اعتراف برای متجاوز بودن دشمن کرد و بنیانگذار کبیر انقلاب هم بر اساس مصلحت قطعنامه را قبول کند.

انتهای پیام/ن

 

نماز جمعه زنجان- لزوم آگاهی مردم در برابر توطئه های دشمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.