زنجان؛

حادثه تروریستی تهران نشانه آشکار کینه مزدوران استکبار با ملت شریف ایران

نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان: حادثه تروریستی تهران نشانه ادامه دشمنی و کینه مزدوران استکبار با جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران است.

حادثه تروریستی تهران نشانه آشکار کینه مزدوران استکبار با ملت شریف ایرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ جحت الاسلام والمسلمین خاتمی در خطبه های نمازجمعه زنجان با محکوم کردن حادثه‌ تروریستی روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در تهران که به شهادت و زخمی شدن تعدادی از مردم روزه دار انجامید گفت: این نشانه‌ی آشکاری از کینه و دشمنی خباثت‌آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران ورهبری است .

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان درادامه افزود: البته به فرموده مقام معظم رهبری اینها ترقه بازی است وهمین برخورد موجب شد دنیا ازاین صلابت رهبری متعجب بماند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی درادامه به اهداف تروریستها در جهان اشاره کرد و گفت :آمریکا به کمک عربستان درمنطقه به دنبال ناارامی است حال آنکه ایران قدرت حقیقی وتعیین کننده منطقه است.

وی افزود: رییس جمهور تاجرپیشه آمریکا که به دنبال منافع است بزرگترین پل سیاسی که ایجاد کرد این بود که اولین سفرخارجی خودرا عربستان را انتخاب کرد وهدف ازاینکار 400 میلیارد دلار قراردادی بود که شیعه هراسی و ناتو عربی را به راه بیندازد.

وی سخنان رهبرانقلاب درخصوص سند 2030 را هم یاد آورشد و افزود: این سند با فرهنگ ومذهب ایرانی سنخیت ندارد ونباید مباحث آموزشی دربیرون ازکشور نوشته شود .

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان همچنین با تبریک ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی ع گفت: بادرک وغنیمت شمردن فرصت‌های ماه مبار ک تلاش کنیم یک ذخیره عظیم و بسیار ارزشمندى برای خود داشته باشیم .

وی با اشاره به طرح ایتام اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت : 22 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که هفته ایتام واکرام فرصت رابرای کمک به نیازمندان بیشتر می کند

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.