زنجان؛

روز قدس، روز اسلام و عزت مسلمین است

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان یا اشاره به اینکه روز قدس، روز اسلام و عزت مسلمین است بر لزوم حضور گسترده مردم درراهپیمایی قدس تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی  در خطبه‎های نماز جمعه این هفته با تسلیت سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت : استکبار جهانی به دنبال فراموش شدن مسئله قدس است تا رژیم غاصب صهیونیستی بتواند به راحتی به جنایت‎های خود ادامه دهد.
 
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و برخی سران عربی به حمایت از تکفیری‎ها و داعش پرداخته و به دنبال ترویج اسلام‌هراسی، ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی هستند، افزود : همه توطئه ها را باید با حضور درصحنه خنثی کنیم .
 
وی به 26 خرداد سال 1344 سالروز شهادت جمعی از جوانان مؤمن و انقلابی  اشاره کرد وافزود: شهیدان بخارایی، صفارهرندی نیک‎نژاد و ایمانی برای مبارزه با سلطه خارجی با دستور حسنعلی منصور اعدام شدند.
 
خطیب جمعه زنجان با گرامیداشت 27 خرداد سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) برای محرومیت‎زدائی و تشکیل جهادسازندگی گفت: عده‎ای از جوانان در جنگ شهید و برخی نیز اسیر و جانباز شدند و عده‎ای از جوانان نیز برای رفع محرومیت وارد میدان شدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه زدودن فقر و محرومیت از روستاها از مهمترین اهداف جهادسازندگی است گفت : حرکت به سوی استقلال و خودکفایی وبهبود تولیدات کشاورزی در روستاها که بیش از 80 درصد محصولات  را تولید می کنند از این اهداف است.
 
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه  زنجان 31 خرداد سالروز شهادت شهید چمران، را هم گرامی داشت و افزود:  ابعاد علمی، اخلاقی و جهاد فی‌سبیل‎الله شهید چمران الگوی مناسبی برای همه جوانان و اساتید است که این سازمان برای رشد علمی گام‎های بلندی را برداشته است.
 
وی  با بیان اینکه غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی مردم فلسطین را از خانه و کاشانه خود بیرون کرده است، افزود : امسال راهپیمایی روز قدس حساسیت بیشتری  دارد .
 
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان  درادامه با بیان اینکه منویات رهبری همواره راهگشا بوده  است، افزود: با درنظر گرفتن همین  منویات می توان  همه توطئه های دشمنان را کنار زد .
 
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به منویات رهبری در خصوص اینکه نباید جامعه را مرزبندی ودو قطبی کرد ؛داشتن بصیرت دینی و سیاسی را از ویژگی‎های فرد انقلابی عنوان کرد .
 
خطیب جمعه زنجان در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در خصوص برجام نیز گفت: دشمنان برای مهار انقلاب تحریم‎ها را تشدید کردند ونیازاست همه مسئولان  ومردم همراه هم باشند .
 
وی  درپایان با اشاره به یکم تیر سال 1360 به عنوان سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: این نهاد مقدس از زمان تاسیس انسجام خاصی در خصوص تبلیغات دینی داشته و در شهر و روستاها خدمات ارزشمندی را ارائه کرده است.
 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.