۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است، گفت: احداث این تعداد واحد مسکونی با حجم بالا به تلاش مضاعفی نیاز دارد.

جعفر قزوینیان روز چهارشنبه آئین تکریم و معارفه معاونین مسکن و ساختمان و توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

وی اظهار داشت: باید همه دست به دست هم داده و در این روزهای حساس پروژه های نهضت ملی مسکن را به خوبی اجرا کنیم.

قزوینیان تاکید کرد: به رغم محدودیت های اعتباری و پرداختی، کارکنان این اداره کل با جان و دل کار می کنند و این هم بسیار ارزشمند و قابل ستایش است و در این میان باید با کمترین هزینه بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تکریم ارباب رجوع را یکی از اساسی ترین مولفه های مهم در نظام اداری عنوان‌ کرد و افزود: با صبر و حوصله تکریم ارباب رجوع باید در دستور کار قرار گیرد.

قزوینیان خاطرنشان کرد: پیگیری امورا یکی از اصولی است که در کنار کیفیت و کمیت باید مورد تاکید تمام کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان باشد.

این مسوول به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

قزوینیان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
سال ۴۰۰ ثبت نام کرده ایم هنوز خبری نشده هییییچچچچچ