کرمان؛

مددجویان قرآنی زندان کرمان به ملاقات خانواده می روند

اعطای ملاقات ویژه مددجویان فعال قرآنی با خانواده در راستای ترویج فرهنگ قرآن و کاهش آسیب و رفتار های پر خطر طی مراسمی در زندان مرکزی کرمان برگزار شد.

مددجویان قرآنی زندان کرمان به ملاقات خانواده می روندبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در ابتدای این مراسم رمضان امیری مدیر کل زندان های استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از واحد فرهنگی و ملاقات گفت: اعطای ملاقات مهمترین اهرم تحکیم روابط خانوادگی و پیشگیری از وقوع مجدد جرم است.


وی در ادامه با بیان فعالیت های اداره فرهنگی در زندان افزود: باید اوقات فراغت مددجویان را به خوبی پر کرد چرا که برنامه های فرهنگی و تربیتی در روح و روان مددجویان تاثیر بسزایی خواهد داشت و اراده آنان را برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه تقویت خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام عربپور امام جمعه موقت کرمان و رییس ستاد اقامه نماز استان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین زندان و احساس خرسندی از برگزاری این گونه مراسمات و با تاکید بر نقش خانواده ها در بروز جرم اظهار داشت:در صورت پرهیز خانواده ها از تجمل گرائی و زیاده خواهی و پائین آوردن سطح توقعات ،این خانواده ها می توانند زندگی بهترو بدون از هر نوع دغدغه داشته باشند.

این مراسم با حضور66 نفر ازمددجویان حافظ،قاری قرآن کریم و خادمین نمازخانه های زندان به همراه خانواده هایشان برگزارشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار