کرمان؛

کشف سه تن مواد مخدر طی 3ماه

فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از سه تن انواع مواد مخدر توسط پلیس بم کشف شده است.

کشف سه تن مواد مخدر طی 3ماهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ فدا از دستگیری بیش از ۲۰۰ نفر قاچاقچی موادمخدر و توقیف ۳۶ دستگاه خودرو در این  عملیات ها خبر داد و گفت در این زمینه بیش از ۷۰ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و ۱۷ منزل با همکاری مجموعه قضایی شهرستان پلمب گردید.

وی اعتیاد را منشا بسیاری از تخلفات و جرائم دانست و افزود: در سال جاری بیش از ۱۲۰ نفر از معتادین متجاهر شهرستان با همکاری فرمانداری، دادسرای عمومی وانقلاب و پلیس جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

سرهنگ فدا نقش پیشگیری در عرصه اعتیاد را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: پلیس نیز با اعزام کارشناسان آموزش همگانی در سطح جوامع هدف، تولید فیلم های مستند، برشور و نصب بنرهای آموزشی در سطح شهر، شهروندان را جهت پیشگیری ودرمان این بلای خانمان سوز آموزش می دهد.

فرمانده انتظامی بم رسانه و مطبوعات را یک ابزار مهم در جهت اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی دانست وگفت : امیدواریم در سال جاری همه دستگاه ها و ادرات مسئول گامی بلند و عزمی جهادی درجهت کاهش آسیب های اجتماعی بردارند و پلیس را در این ماموریت خطیر یاری کنند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.