کرمان؛

نوزدهمین جشنواره استانی جوان خوارزمی در کرمان

نوزدهمین دوره جشنواره استانی جوان خوارزمی با حضور دانش آموزان منتخب استان کرمان جهت دفاع حضوری از 187 طرح ابتکاری خود در مرکز پژوهش های علمی و آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

نوزدهمین جشنواره استانی جوان خوارزمی در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی زنگی آبادی ، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشنواره استانی جوان خوارزمی در 16 گروه علمی برق و اکترونیک، مکاترونیک، مکانیک، عمران و معماری، کامپیوتر، کشاورزی و منابع طبیعی، ریاضی، شیمی، فیزیک و نجوم، علوم زیستی و پزشکی، نانوتکنولوژی، علوم اجتماعی و روان شناسی، علوم دینی و قرآن، پژوهش زبان و ادبیات فارسی، هنر و زیست شناسی برگزار شد.

وی به برگزاری این جشنواره در دو مرحله منطقه ای و استانی اشاره کرد و افزود: 330 طرح منتخب منطقه ای به دبیرخانه استانی جشنواره جوان خوارزمی ارسال شده است.

زنگی آبادی افزود: پس از داوری غیرحضوری در دبیر خانه استانی جشنواره خوارزمی از دانش آموزان منتخب منطقه ای برای دفاع حضوری از 187 طرح ابتکاری خود دعوت شد.

وی تصریح کرد: ادارات آموزش و پرورش شهربابک با ارسال 40 طرح، ناحیه یک کرمان و بم هرکدام 25 طرح و ناحیه دو کرمان 20 طرح به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از نظر تعداد طرح های ارائه شده به دبیر خانه استانی این جشنواره به خود اختصاص داده اند.

زنگی آبادی گفت: ادارات آموزش و پرورش شهرستان های جیرفت، کهنوج و منوجان با ارسال 2 طرح، آموزش و پرورش عشایری یک طرح و کوهبنان بدون ارائه طرح پایین ترین رتبه جشنواره جوان خورازمی را از نظر تعداد طرح های ارایه شده کسب کردند.

وی بیان کرد: از نظر تعداد طرح های دعوت شده برای دفاع حضوری نیز ادارات آموزش و پرورش شهربابک با 30 طرح ، آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با 19 طرح و رابر با 17 طرح به ترتیب رتبه های اول تا سوم نوزدهمین جشنواره نوجوان خوارزمی را از آن خود کرد.

زنگی آبادی گفت: نتایج این جشنواره یک هفته بعد اعلام خواهد شد و طرح های برگزیده جشنواره به دبیرخانه کشوری جشنواره جوان خوارزمی ارسال می شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
پس نتایج کجا هستند
؟؟؟