اهواز؛

بیمارستان شهدای ایذه بر سکوی اول شاخص اعتباربخشی کشور

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه از کسب رتبه درجه یک کشور برمبنای شاخص های اعتباربخشی توسط بیمارستان شهدا این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مازیار حسن زاده کیانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه گفت: اعتبار بخشی بیمارستان ها به صورت هر 2 سال یکبار براساس معیارهایی توسط کارشناسان خبره وزارتخانه انجام می شود.

 

وی افزود: ارتقاء خدمت رسانی به مردم، تعداد پزشکان متخصص، تعداد پرستاران نسبت به تعداد بیماران و وضع بیمارستان از نظر بهداشتی از شاخص های موثر در اعتباربخشی به بیمارستان ها هستند.

 

کیانی معیار دیگر در این اعتباربخشی را تجهیزات و امکانات موجود در بیمارستان ها، تکریم ارباب رجوع و سطح علمی کارکنان بیمارستان عنوان کرد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه اذعان داشت: این ارزیابی ها از سوی کارشناسان و بازرسان اعزامی از سوی وزارت بهداشت، امسال به مدت 3 روز و بصورت شبانه روزی با کنترل تمام چک لیست ها صورت گرفت و تجزیه و تحلیل شاخص ها در وزارت خانه انجام شد که با کسب امتیازهای لازم حدنصاب رتبه یک را کسب کردیم.

 

بیمارستان شهدا واقع در استان خوزستان، شهرستان ایذه بیمارستانی است درمانی و وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با 123 تخت ثابت که در سال 1378 شمسی تأسیس گردید.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
saeed
۰۸:۰۳ ۱۴ تير ۱۳۹۶
نه بابا!!!
آخرین اخبار