خوزستان ، سرآمد رویداد بین المللی الف تا در کشور

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: خوزستان با ثبت ۱۹ هزار و ۷۷۸ ایده در جشنواره الف تا ، پیشتاز این جشنواره مهم در سطح کشور است.

عبدالله حبیبی سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برگزاری جشنواره الف تا در زمینه جلب و تجربیات و ایده‌های موفق حوزه تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و ارزیابی کند و ایده‌های مناسب را به اشتراک بگذارد.

او می‌گوید: این جشنواره ملی و بین المللی در ۵ محور مختلف توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود، محورهای مدیریت و رهبری مدرسه،محیط تربیت ، برنام تربیت، سلامت و تربیت بدنی و فرآیند یاددهی و یادگیری از جمله محورهای این جشنواره است .

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار و ۲۴۷ کاربر از استان خوزستان در این جشنواره ثبت نام کرده اند ، ادامه داد: استان خوزستان پیشتاز جشنواره الف در سطح کشور است و تاکنون ۱۹ هزار و ۷۷۸ ایده از طریق استان خوزستان در این جشنواره به ثبت رسیده است که در سطح کشور بی سابقه است.

به گفته او بیش از ۱۰ هزار و ۹۵۳ ایده در انتظار داوری کشوری است الف‌تا با شعار میدانی برای حمایت و به اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجارب تحول‌آفرین مدرسه‌ای محلی برای شناسایی، تقویت، حمایت و انتشار تجربه‌ها و ایده‌های تحول‌آفرین آموزش و پرورش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.