شرکت یونایتد ایرلاینز این بار یک زوج انگلیسی را مجبور به ترک هواپیما کرد

به دنبال رسوایی اخیر شرکت هواپیمایی "یونایتد ایرلاینز"، این بار یک زوج انگلیسی از هواپیما بیرون رانده شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، کمتر از یک هفته پس از رسوایی شرکت هواپیمایی "یونایتد ایرلاینز" و بیرون کشیدن یک مسافر به زور از داخل هواپیما، این شرکت هواپیمایی این بار یک زوج انگلیسی را در فرودگاه "لوتن" لندن به دلیل فروختن بلیت اضافی مجبور به ترک هواپیما کرد.

این زوج 628 پوند برای خرید بلیت سفر به شهر "کاتانیا" در کشور ایتالیا پرداخته بودند و حتی هتل خود را هم رزرو کرده بودند. آنها قصد داشتند تعطیلات عید پاک خود را در کاتانیا بگذرانند؛ اما زمانی که سوار هواپیما شدند متوجه شدند که صندلی کافی برای آنها وجود ندارد. به همین دلیل مجبور به ترک هواپیما شدند.

این زوج اعلام کردند: "بسیار وضع تحقیرآمیزی است. خطوط هوایی بلیط اضافی فروخته است و ما مجبور شدیم هواپیما را ترک کنیم. تنها تفاوت ما با آن پزشکی که به زور از هواپیما بیرون انداخته شد این است که آنها ما را مورد ضرب و شتم قرار ندادند."

شرکت های هواپیمایی به طور معمول بلیت های بیشتری در مقایسه با تعداد صندلی های هواپیما می فروشند؛ زیرا بیشتر اوقات افرادی هستند که با وجود خرید بلیت در فرودگاه حاضر نمی شوند. اما زمانی که این اتفاق نیفتد و همه مسافران حاضر شوند، شرکت های هواپیمایی باید از افراد بخواهند به صورت داوطلبانه هواپیما را ترک کنند و در مقابل پاداشی نقدی برای آنها در نظر می‌گیرند. 

این درحالیست که به گفته این زوج انگلیسی، شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز هیچ تلاشی برای یافتن افراد داوطلب نکرد. چند روز پس از این اتفاق، یونایتد ایرلاینز از این زوج بخاطر لغو سفرشان عذرخواهی کرد و گفت پاداشی در اختیار این مسافران قرار خواهد گرفت.

چند روز پیش مسئولان شرکت هواپیمایی "یونایتد ایرلاینز" آمریکا برای پرواز شیکاگو-جورجیا نیز یک بلیت اضافه فروخته بودند و به همین دلیل با رفتاری بسیار ناپسند و وحشتناک و به زور مسافر چینی را که یک پزشک بود از هواپیما بیرون کشیدند. فیلم این رسوایی به سرعت در رسانه های اجتماعی منتشر شد و واکنش های زیادی را به دنبال داشت. 

در رابطه با این اتفاق بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار