تغییر سیاست‌های یونایتد ایرلاینز پس از رسوایی اخیر این شرکت

در پی رسوایی اخیر یونایتد ایرلاینز در برخورد نامناسب با یک مسافر، این شرکت آمریکایی اعلام کرد در سیاست‌هایش بازبینی می‌کند.

تغییر سیاست‌های یونایتد ایرلاین پس از رسوایی این شرکت به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، شرکت آمریکایی «یونایتد ایرلاینز» اعلام کرد کارکنانش پس از این اجازه ندارند مسافران پروازهایی که بلیط اضافی فروخته‌اند را از هواپیما خارج کنند. این تصمیم پس از اینکه کارکنان این شرکت هواپیمایی یک مسافر را با ضرب و شتم از هواپیما بیرون انداختند و خبر آن رسانه‌ای شد، اتخاذ شد.
 
«مگی شمرین»، سخنگوی یونایتد ایرلاین، یکشنبه در ایمیلی برای روزنامه نیویورک‌تایمز نوشت: «ما یک سیاست جدید را در پیش گرفته‌ایم تا مطمئن شویم خدمه‌ای که با هواپیمای ما سفر می‌کنند حداقل 60 دقیقه قبل از پرواز صندلی برایشان رزرو شده است. این نخستین گام ما برای بازبینی سیاست‌هایمان است».
 
یکشنبه گذشته پس از اینکه تمام مسافران وارد هواپیمای یونایتد ایرلاینز شدند اعلام شد چهار صندلی برای خدمه پرواز لازم است و از آنجاییکه هیچکدام از مسافران به صورت داوطلبانه صندلی خود را در اختیار خدمه قرار ندادند؛ چند مسافر به شکل تصادفی انتخاب شدند. «دیوید دائو» یکی از این مسافران بود که خدمه او را با ضرب و شتم و به اجبار از هواپیما بیرون انداختند. این اقدام خدمه این شرکت آمریکایی انتقادات شدیدی را در پی داشت.
 
 
 
انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار