معترضان صهیونیست خواستار برکناری نتانیاهو شدند

تظاهرکنندگان صهیونیست خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی هستند تا بتوانند اسرای خود را بازگردانند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که معترضان صهیونیست علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر در بیت‌المقدس تجمع کرده و خواستار برکناری او هستند.

به گزارش تایمز اسرائیل، در حالی که معترضان با زدن طبل جمعیت را برای راهپیمایی آماده می‌کردند، روی بنر‌ها نوشته بودند: «همین حالا انتخابات دیگری برگزار کنید». تظاهرکنندگان همچنین خواستار مذاکره و آزادی اسرای صهیونیستی بودند که از هفتم اکتبر در نوار غزه نگهداری می‌شوند. در همین راستا، بنر‌هایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «زمان آنها در حال اتمام است» «آن‌ها را به خانه بازگردانید» و «هیچ فرمانی مهم‌تر از رستگاری اسرا نیست». 

این تظاهرات در زمان حساسی برگزار می‌شود. اختلافات داخلی و شکاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بالا گرفته و بسیاری نتانیاهو را به بی‌برنامگی و تلاش برای حفظ منافع شخصی خود متهم می‌کنند. در همین حال، بنی گانتز نتانیاهو را تهدید کرده در صورت ارائه نکردن طرحی راهبردی برای اداره غزه، ائتلاف را ترک می‌کند.

از سوی دیگر، «یائیر لاپید» رهبر جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که «بنی گانتز» وزیر کابینه جنگ باید اعلام کند که در خیانت به اسرا، آواره شدن صهیونیست‌ها در شمال و نابودی اقتصاد رژیم صهیونیستی شریک نخواهد بود و از کابینه خارج شود. 

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار