بستگان اسرای صهیونیست:

خون اعضای خانواده ما بر دستان نتانیاهو است

خانواده اسرای صهیونیست فشار‌ها بر نتانیاهو را افزایش داده و با صدور بیانیه‌ای خواستار توافق فوری و بازگرداندن اسرا شدند.

پس از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد جسد سه اسیر صهیونیست را در نوار غزه کشف کرده است، خانواده باقی اسرا در بیانیه‌ای عمومی خواستار توافق فوری برای آزادی اسرایی شدند که هم‌اکنون در نوار غزه نگهداری می‌شوند.

به گزارش تایمز اسرائیل، در این بیانیه آمده است: «باید فورا همه اسرایی را که هنوز زنده هستند نجات دهیم و آنهایی که مرده‌اند را بازگردانیم تا در اسرائیل دفن شوند. راه انجام این کار توافق [با حماس] است». 

«اینا موزس» که از اعضای خانواده یکی از اسراست، می‌گوید بنیامین نتانیاهو عمدا در مذاکرات کارشکنی کرده و به اسرا توجهی ندارد. او در ادامه گفت: «خون اسرا روی دستان نتانیاهو و کسانی است که با او همکاری می‌کنند».

بستگان اسرا همچنین می‌گویند عملیات جاری در شهر رفح در جنوب غزه به این معنی است که کابینه اسرایی که هنوز زنده هستند را به حال خود رها کرده است. 

روز گذشته خلیل الحیه، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه اعلام کرد که ۷۰ درصد اسرای صهیونیست بر اثر حملات ارتش اشغالگر در نوار غزه کشته شده‌اند. حماس می‌گوید رژیم صهیونیستی موفق نخواهد شد با زور نظامی اسرای خود را آزاد کند و اگر قصد انجام این کار را دارد، تنها راه حل آن «آتش‌بس» خواهد بود.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار