زنجان؛

جلب رضايت مردم سرلوحه كار ستاد خدمات سفر

معاون امور عمراني استانداري زنجان گفت: اجراي قانون بدون هيچ اغماضی انتظار ماست، بنابراين اصرار بر اجرای قانون اولين قدم در ايجاد، ثبات، نظم و برقراري امنيت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رحمتی معاون امور عمرانی استاندار در مانور ستاد اجرای خدمات سفر نوروز 96 گفت: ما از تمامي دستگاه ها به ويژه پليس انتظار داريم بدون هيچ اغماضي قانون را اجرا كنند و اصرار بر اجرای قانون اولين قدم در ايجاد ثبات، نظم و امنيت در جامعه است.

وي با اشاره به اينكه جلب رضايت مردم در سرلوحه كار ستاد خدمات سفر قرار دارد، ادامه داد: منافع اجرای قانون به عموم جامعه مي رسد اگرچه ممكن است متخلفان متضرر شوند اما عموم جامعه از اين مسئله منتفع مي گردند.

رحمتی افزود:ما دور هم جمع شده ايم تا با رويكرد خدمات رسانی مطلوب و افزايش كيفيت خدمات رسانی برای جلب رضايتمندی مردم بكوشيم.

معاون امور عمراني استانداری زنجان عنوان كرد: از پرسنل بهداشت و درمان و هلال احمر نيز درخواست داريم تمام تلاش خود را چون گذشته به كار گيرند تا تلفات كمتری داشت باشيم و آسيب كمتری به افراد مصدوم برسد.

وی اظهار كرد: احياء يك انسان و پيشگيری از مرگ يك انسان، مانند احياء انسانيت است و هيچ خدمتی در نظام اسلامي بالاتر از خدمت به مردم نيست.

رحمتی گفت: برقراری امنيت هميشه سرلوحه كارهاي پليس بوده است و محدود به زمان خاصي نيست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.