زنجان؛

اعمال نظارت‌های لازم بر مراکز بین‌راهی و مراکز اقامتی

با اعمال نظارت‌های لازم بر مراکز بین‌راهی و مراکز اقامتی از طریق انجام بازرسی‌های مستمر، باید نسبت به پلمب و برخورد با مراکز متخلف احتمالی اقدامات اساسی صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: دستگاه های اجرایی باید به حوزه خدماتی خود اشرافیت لازم و کافی داشته باشند تا بتوانند خدمات مناسبی به مسافران نوروزی در استان ارائه دهند.

جواد رحمتی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان عنوان كرد: دستگاه های اجرایی استان باید با ارائه خدمات مناسب کیفی و کمی، وظایف ذاتی خود را به درستی انجام دهند.

وي ادامه داد: مسئولان باید در راستای معرفی ظرفیت های گردشگری استان تلاش ویژه ای داشته باشند، به گونه ای که با معرفی جاذبه ها و پتانسیل های شهر و استان زنجان به مسافران و تغییر چهره شهر در ایام نوروز، بتوانند در زمینه جذب گردشگر موثر باشند.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار زنجان تمهیدات لازم در زمینه امدادرسانی مناسب به مسافران در زمان بروز حوادث غیر مترقبه و فراهم کردن اسکان برای مسافرین در ایام نوروز را ضروری دانست و گفت: در ایام نوروز به لحاظ حفظ زیبایی شهری و رفع موانع موجود، هیچ مجوزی برای اجرای عملیات عمرانی و حفاری صادر نخواهد شد.

رحمتی تصریح کرد: همچنین همه دستگاه های اجرایی موظف هستند در مواقع ضروری و با اعلام مدیریت بحران استان و در صورت وقوع حوادث احتمالی، خدمات مورد نیاز را در اسرع وقت به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.