هواشناسی؛

بارش باران در روزهای اول هفته

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به از نفوذ امواج ناپایدار به استان بوشهر گفت: بارش باران در روزهای اول هفته دور از انتظار نیست.

بارش باران در روزهای اول هفتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی استان نشان‌دهنده آرامش نسبی جو و دریا طی امروز تا بامداد فردا است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: از بامداد فردا تا دوشنبه به طور متناوب آسمان استان تحت تاثیر امواج ناپایدار جو قرار می گیرد. بر این اساس طی این مدت ضمن اینکه بر تراکم ابرها در آسمان استان افزوده می‌شود، بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

مساعدی خاطرنشان کرد: همچنین از بعد از ظهر روز شنبه تا ظهر روز یکشنبه به سبب وزش باد جنوب شرقی سواحل شمالی و مرکزی استان مواج و متلاطم است. برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، همراه با غبار محلی و مه صبحگاهی و از اواخر وقت افزایش ابر و از فردا در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: جهت باد نیز غالبا شمال غربی تا جنوب غربی و از امشب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ کیلومتر در ساعت گاهی تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج بین ۳۰ تا ۹۰ سانتی‌متر است.

انتهای پیام /پ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.