اصفهان؛

آغاز توزیع 15 هزار کارت خرید برای دانش آموزان

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری استان اصفهان گفت: توزیع کارت‌های خرید ۳۰۰ هزار ریالی از اول اسفند ماه شروع شده و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود مهدویان‌فر  با اشاره به برنامه‌ریزی‌های ویژه ایام نوروز اظهار داشت: هر ساله در ایام پایانی اسفند ماه و در آستانه شروع سال جدید شهرداری اصفهان برنامه‌های ویژه‌ای از جمله گرامیداشت هفته درختکاری و حمایت از دانش آموزان کم‌بضاعت استان را در دست اقدام دارد.

وی افزود: همچنین شهرداری مانند سنوات قبل در حال رایزنی و تصمیم‌گیری برنامه‌های مختلف فرهنگی تفریحی در قالب ستاد تسهیلات سفر است.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری استان اصفهان بیان کرد: هر ساله در آغاز سال تحصیلی جدید و در جهت حمایت از دانش آموزان کم‌بضاعت استان از طرف مدیر معاونت فرهنگی شهرداری اقدامات مفیدی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: امسال نیز برای دانش آموزان کم‌بضاعتی که از طرف خیریه‌های آموزش و پرورش، خیریه‌های سطح شهر، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی به شهرداری معرفی شده‌اند تعداد 15 هزار کارت خرید 300 هزار ریالی در نظر گرفته شده است.

مهدویان‌فر تصریح کرد: برای اطمینان از عدم موازی کاری مبنای شناسایی و توزیع کارت‌های خرید بر اساس کد ملی دانش آموزان است و اطلاعات محرمانه افراد فقط نزد نهادهای حمایتی باقی می‌ماند.

وی در ادامه در مورد اهداف این طرح گفت: شهرداری امیدوار است کارت‌های خرید بتواند بخشی از هزینه‌های مربوط به خرید دانش آموزان کم‌بضاعت را پوشش بدهد تا آن‌ها هم بتوانند در آستانه نوروز طعم لذت خریدهای نوروزی را احساس کنند.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در پایان تأکید کرد: توزیع کارت‌های خرید از اول اسفند ماه شروع شده و تا یک هفته ادامه خواهد داشت؛ این کارت‌ها در مدارس به خود دانش آموزان و در انجمن‌های خیریه، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی به والدین در جهت مصرف دانش آموزان تحویل داده می‌شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.