اصفهان؛

نوروز بهترین فرصت برای معرفی توانمندی شهرستان هاست

مسئولان و مردم از ظرفیت نوروز و مسافران نوروزی برای معرفی شهرستان و توانمندی های ٱن استفاده کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریدون اللهیاری در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان برخوار گفت: ایام نوروز و حضور مسافران و گردشگران نوروزی فرصتی برای معرفی شهرستان ها و توانمندی و ظرفیت های آنها است.

وی افزود:‌ با برنامه ریزی و تهیه تراکت در ایام نوروز، می توان هویت شهرستان،‌ فرهنگ و آداب و رسوم،  صنایع دستی، آثار تاریخی و مذهبی را به مسافران معرفی کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت‌: شهرستان برخوار در حوزه صنایع دستی غنی است و ایجاد مراکز و بازارچه های صنایع دستی، ‌معرف آثار و تولیدات شهرستان و ارائه آن به مسافران است و سبب حمایت از هنرمندان می شود.

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان برخوار در این جلسه گفت:‌ در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان برخوار 9 کمیته تشکیل شده و این کمیته ها مقدمات حضور مسافران نورزوی را فراهم کرده است.وی افزود: امسال سه پایگاه جذب و ثبت نام و 40 آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان برخوار  پیش بینی شده است.

فرماندار برخوار توجه به حقوق اجتماعی و شهروندی و میهمان نوازی مردم و مسئولان شهرستان برخوار را سبب نقش خاطره های خوش مسافران نوروزی دانست و از مسئولان پایگاه های جذب مسافران خواست بهترین برخورد را با مسافرن نورزوی داشته باشند.

سال گذشته 20 هزار نفر روز مسافر در شهرستان برخوار اسکان یافتند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.