اصفهان؛

25 مدرسه اردستان آماده استقبال از مسافران نوروزی است

مدیرآموزش وپرورش اردستان گفت: با هدف اسکان مناسب مردم و به خصوص فرهنگیان در ایام تعطیلات پایان امسال و نوروز ۹۶ حدود 25 مدرسه در نقاط مختلف اردستان پیش‌بینی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عیسی شفیعی  با بیان اینکه آموزش و پرورش مقدمات پذیرایی از مسافران نوروزی به شهر اردستان را فراهم کرده، اظهار داشت: از سوی ستاد اسکان اردستان بیش از 100 کلاس درس در 25 مدرسه منطقه برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

وی برگزاری کلاس‌های توجیهی برای مدیران، سرایداران و کادر اجرایی ستاد اسکان را از جمله اقدامات اداره آموزش و پرورش اردستان برای ایام نوروز دانست و تصریح کرد: بیش از 60 نفر از پرسنل آموزش و پرورش در امر سامان‌دهی و اسکان مسافران نوروزی با این ستاد همکاری دارند.

مدیر آموزش وپرورش اردستان با اشاره به اینکه مردم اردستان در کشور به میهمان نوازی با سابقه فرهنگی دیرینه مشهور هستند، اظهار کرد: از تمامی فرهنگیان میخواهیم تا دراین ایام کمک رسان آموزش وپرورش باشند تا خاطره ای خوش رابرای مسافران در شهر رقم بزنیم.

وی بابیان اینکه برنامه های فرهنگی نیز برای مسافرین در مدارس پیش بینی شده است افزود:یک پک فرهنگی برای هر خانواده ،میز اندیشه وتلاش مسابقات نقاشی از اثارتاریخی اردستان و مسابقه یک شب یک خاطره از جمله این برنامه ها است.

شفیعی با اشاره به اینکه حیاط 5 مدرسه نیز تا اواخرسال جاری آسفالت خواهد شد، تصریح کرد: برای این کار اعتبار حدود 100 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی آموزش پرورش در نظر گرفته شده است.





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.