اصفهان؛

آمادگی کامل همه صنوف برای پذیرایی مسافران نوروزی

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: اتحادیه صنف مشاوران املاک آماده سرویس‌دهی به مسافران در بیش از 100 مشاور املاکی منتخب هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول جهانگیری در رابطه با اقدامات صورت گرفته در اتاق اصناف استان اصفهان برای پذیرایی از مسافران نوروزی اظهار داشت: اصناف هر ساله میزبان اصلی مسافران نوروزی هستند چون اغلب امور مسافران از طریق اصناف رسیدگی می‌شود.

وی در ادامه افزود: دغدغه اولیه هر مسافر قبل از سفر بحث اسکان است، از این رو در اتاق اصناف استان اصفهان و اتحادیه صنف مشاوران املاک هر ساله اقداماتی برای ساماندهی واحدهای مسکونی ذی‌صلاح برای پذیرایی مسافران انجام می‌شود در سال جدید نیز 600 نفر به‌ طور شبانه‌روزی، آماده سرویس‌دهی به مسافران در بیش از 100 مشاور املاکی منتخب هستند.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان بحث تأمین غذایی مسافران را دیگر اقدام ضروری در ایام نوروز توصیف کرد و اذعان داشت: از همین رو کلیه رستوران‌ها، تالارها، ساندویچی‌ها و کبابی و بریانی‌ها از طریق صنوف مربوطه، کشیک‌های خود را معرفی کرده و آماده خدمات‌دهی به مسافران هستند.

جهانگیری همچنین تأکید کرد: در حوزه خدمات فنی نیز کشیک‌های تعمیر خودرو، فروش قطعه و ارائه‌دهندگان خدمات فنی معرفی‌ شده و به‌ صورت شیفتی خدمات مربوطه را ارائه خواهند داد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به رونق کسب‌ و کار رستوران‌ها و فروشندگان مواد غذایی در ایام نوروز، این واحدها بیش از تعداد معرفی‌ شده باز خواهند بود و بسیاری از فعالان این صنف مسافرت خود را به روزهای غیر تعطیل موکول می‌کنند؛ بنابراین به نظر نمی‌رسد در این موضوع مشکلی به وجود آید.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان در رابطه با افزایش نرخ خدمات در نوروز نیز خاطرنشان کرد: در ایام عید به دلیل رکود گسترده حاکم در اقتصاد ایران، افزایش نرخ قابل‌توجهی در خدمات رخ نداده و تنها افزایش قیمت در پرتقال بود که با نظارت صنوف مربوطه و تزریق این محصول به بازار، قیمت‌ها به خوبی کنترل شد.

جهانگیری در خاتمه اذعان داشت: در حوزه بازرسی نیز بازرسی اصناف و بازرسان اتحادیه‌ها با همکاری دستگاه‌های مربوطه به‌ طور شبانه‌روزی انجام وظیفه خواهند کرد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.