اصفهان؛

اجرای هفدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت در اصفهان

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای هفدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان حیدر علی خانبازی گفت: هفدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران با هدف پیشگیری از تصادفات و داشتن سفری ایمن و سالم ، از 25 اسفند آغاز و تا 14 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه 30 پست ایمنی و سلامت در استان به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کنند ادامه داد: بیش از 1000 نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر در این طرح شرکت می کنند.

خانبازی با اشاره به اینکه این طرح با شعار بی گدار به جاده نزنیم ظریف برانیم به اجرا در می آید گفت: نمایش توان عملیاتی تیم های بشر دوستانه این سازمان در حمایت از زندگی و سلامت انسانها، استفاده از فناوریهای نوین در کمک به سفری ایمن و سالم و کاهش تلفات انسانی و معرفی قابلیتها و ظرفیتهای جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه در سطح ملی و بین المللی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطر نشان کرد: توزیع بسته آموزشی امدادی، توزیع لوح فشرده با مضامین ایمنی و سلامت مسافران ، برپایی فضای دوستدار کودک در کنار پست ها ، استقرار ایستگاه سلامت و برگزاری بسیج اطلاع رسانی سفر ایمن و سالم از جمله اقدامات پیش بینی شده در این طرح است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.