ساری،

بهره برداری طرح ‌های فرودگاه‌های ساری و رامسر

۳ طرح در فرودگاه ساری و ۴ طرح عمرانی در فرودگاه رامسر اسفند امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سعداله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: بهسازی سقف سالن چند منظوره فرودگاه ساری با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان شروع شده و تا ۲۰ روز آینده به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی لوله‌گذاری کانال ضلع جنوبی باند به طول ۲۰۰ متر و اعتبار ۱۱۰ میلیون تومان در حال اجراست، افزود: اجرای این طرح ایمنی پروازها در آستانه باند را افزایش می دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: عملیات بهسازی نمای ساختمان اداری ایمنی زمینی فرودگاه ساری با صرف ۷۰ میلیون تومان تمام شد.

وطن‌خواه به بازدید از طرح های عمرانی در فرودگاه رامسر اشاره کرد و گفت: این طرح ها ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا اسفند امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی از اتمام بازسازی و بهسازی برج مراقبت فرودگاه رامسر و بهسازی ساختمان ایمنی زمینی آن خبر داد و افزود: بهسازی واحدهای اداری فرودگاه رامسر نظیرIT، اتاق سرور و نصب سرورها و اتاق CCTV هم در حال اتمام است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: طرح های عمرانی فرودگاه رامسر از آبان‌ امسال آغاز شد و طی سه ماه با صرف حدود ۳۰۰ میلیون تومان به پایان رسید.

وی افزود: در صورت اعلام موافقت شهرداری،از هفته آینده دیوارهای حفاظتی این فرودگاه بازسازی می‌شود، در غیر این صورت سال آینده این طرح اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.