اصفهان؛

پیش فروش بن کارت خرید کتاب نمایشگاه کاشان

پیش فروش بن کارت الکترونیکی خرید کتاب برای نمایشگاه کتاب کاشان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت:موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب کاشان می توانند تا تاریخ 10 بهمن با مراجعه به سامانهbon.tibf.irبرای دریافت بن کارت های الکترونیکی خرید کتاب ثبت نام کنند.

محسن استرکی، افزود: بن‌کارت ها با تخفیف 20 درصدی عرضه و تا 3 روز قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب کاشان از طریق سامانه اعلام شده توزیع می‌شود.

وی افزود:اشخاصی که از این طریق ثبت نام می کنند در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب درکاشان با کد پی‌گیری که سامانه در اختیار آنها قرارگرفته و ارائه کارت ملی به بانک شهر مستقر در نمایشگاه مراجعه و بن کارت الکترونیکی خریداری شده خود را دریافت کنند.

به‌گفته‌وی،اجرای طرح بن کارت الکترونیکی خرید کتاب برای سهولت کار و جلوگیری از ازدحام درنمایشگاه‌های کتاب استانی و برای توزیع هدفمند یارانه خرید کتاب دربین بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های کتاب استانی طراحی شده‌است.

استرکی، افزو د: براساس برنامه‌ریزی های انجام‌شده یک سوم بن‌های اختصاصی و حمایتی که به هر استان تعلق می گیرد از این روش دربین بازدید کنندگان نمایشگاه های کتاب استانی توزیع می‌شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.