مشهد؛

بانک اطلاعات"اهل قلم" پذیرای نویسندگان خراسان رضوی

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از امکان ثبت نام و جمع آوری اطلاعات همه کسانی که صاحب اثرند و دست کم یک کتاب دارند در سایت اهل قلم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف امینی با بیان این که بانک اطلاعات اهل قلم خانه کتاب، سایتی جامع و تخصصی برای معرفی نویسندگان و مترجمان ایرانی و آثارشان است گفت: در این بانک هر نویسنده و مترجم می تواند صفحه ای ویژه داشته و از آخرین آثار منتشر شده یا در دست تالیف نویسنده مورد علاقه خود مطلع شود.

وی افزود: همه کسانی که صاحب اثرند و دست کم یک کتاب دارند می توانند در پایگاه www.ahleghalam.ir ثبت نام کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه در این پایگاه امکان برقراری ارتباطات شبکه ای و نیز تعامل نویسندگان و مترجمان با مخاطبان آنها فراهم شده است ادامه داد: همچنین این پایگاه رخدادها و اخبار حوزه نگارش، ترجمه و نشر کشور را اطلاع رسانی می کند.

امینی خاطرنشان کرد: خدمات پایگاه اهل قلم شامل صدور کارت اهل قلم، معرفی جهت عضویت در صندوق اعتباری هنر، استفاده از تسهیلات وام قرض الحسنه صندوق اعتباری هنر، استفاده از تسهیلات بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی و همچنین استفاده از بن کارت الکترونیکی خرید کتاب می باشد.

وی تصریح کرد: تاکنون ٢٥٥ نفر از نویسندگان خراسان رضوی در این سایت ثبت نام کرده اند که از این تعداد ١٩١ نفر مرد و ٦٤ نفر زن هستند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: تاکنون ١٠٢ نفر نویسنده جوان زیر سن ٣٠سال و ١٤٨ نویسنده بزرگسال از خدماتی همچون بیمه نویسندگان، صدور کارت عضویت در کتابخانه ملی ایران، بن کارت الکترونیک کتاب و... بهره مند شده اند.

انتهای پیام//ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
باسلام وخسته نباشید.من به نویسندگی علاقه ی خاصی دارم والبته دراین زمینه استعدادهم دارم و چندین داستان هم نوشته ام ولی متاسفانه به دلیل نداشتن پشتوانه و کسی که به من دراین زمینه کمک کند به جایی نرسیده ام.خواهان کمک از شما عزیزانم...