افتتاح نمایشگاه کتاب گیلان با حضور 300 ناشر

دویست و هفتادمین نمایشگاه کتاب استانی 17 آبان ماه با حضور 300 ناشر از سراسر کشور در شهر رشت افتتاح می‌‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران روابط عمومی‌ مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، دویست و هفتادمین نمایشگاه کتاب استانی و دهمی‌ن نمایشگاه کتاب گیلان از تاریخ 17 تا 23 آبان ماه در شهر رشت برگزار می‌‌شود. در این نمایشگاه 200 ناشر از سراسر کشور 45 هزار عنوان کتاب را در 210 غرفه معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌‌دهند. 

برای این نمایشگاه مبلغ 450 می‌لیون تومان بن کارت الکترونیکی خرید کتاب در نظر گرفته شده است که در محل نمایشگاه به علاقه‌مندان عرضه می‌‌شود.

رونمایی از کتاب‌های ناشران استان، نقد و بررسی کتاب‌های شب شعر آئینی و نشست‌های کارکردهای اجتماعی سوگواری محرم، سبک زندگی اجرای نمایش خیابانی و ایستگاه سرگرمی‌ کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.

دهمین نمایشگاه کتاب گیلان از تاریخ 17 تا 23 آبان‌ماه به مدت یک هفته از ساعت 10 تا 20 پذیرایی علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

نمایشگاه‌های کتاب استانی به همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ استان‌ها و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ در مراکز استان¬ها برگزار می‌‌شود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار