اردبیل؛

تسهیلات اشتغال زائی به کارآفرینان پرداخت شود

استاندار اردبیل گفت: به جای توزیع تسهیلات در بین افراد بیکار جویای کار، تسهیلات اشتغال زائی به کارآفرینان پرداخت شود تا با مدیریت صحیح منابع، اشتغال افراد بیکار نیز تامین شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مجید خدابخش که در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سخن می گفت با بیان این مطلب خواستار ایجاد بانک اطلاعات کارآفرینان برتر شد و افزود: برای ایجاد اشتغال پایدار باید کارآفرینان موفق و برتر را شناسائی، جلب و با حمایت و پشتیبانی از آنان واحدهای تولیدی با اشتغالزائی وسیع ایجاد شود.

وی بر برگزاری دوره های آموزشی کارآفرینی و آشنائی با قوانین تجارت تاکید کرد و گفت: فضای مجازی و تولید نرم افزار و اپیلیکیشن با توجه به استعدادهای جوانان استان مهمترین ظرفیت ایجاد درآمد و تولید ثروت است که نباید از آن غافل شد.

خدابخش با بیان اینکه درست است که در اجرای طرح مزیت استانی باعث رشد می شود اما صرف توجه و تمرکز بر مزیت های استان در سرمایه گذاری و اجرای طرح های اشتغال زائی و غفلت از اجرای طرح های بزرگ باعث عقب ماندگی و بازماندن استان از توسعه متوازن می شود.

وی بیان کرد: بسیاری از صنایع و طرح های بزرگ در استان هایی ایجاد شده که هیچ سنخیتی با مزیت های آن استان ها ندارد اما تحول عظیمی در توسعه و پیشرفت استان ها ایجاد نموده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.