اردبیل؛

بهره مندی 1500 نفر در گرمی از تسهیلات اشتغال‌زایی

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق آخرین آمار به دست آمده از سوی بانک‌ها بیش از ۱۵۰۰ نفر تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛سیدحمایت میرزاده در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های عامل شهرستان گرمی اظهار داشت: طبق آخرین آمار به دست آمده از سوی بانک‌ها امسال بیش از یک هزار و 500 نفر تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کرده‌اند که امیدواریم این شرایط به همین منوال ادامه یابد و بتوانیم افراد بیشتری را از این تسهیلات برخوردار سازیم.

وی افزود: انتظار داریم که مراحل بروکراسی اداری تا حد امکان کاهش یابد و روالهای اضافی و زاید حذف شود تا بتوانیم از این طریق رغبت صاحبان واحدهای تولیدی را افزایش داده و امور پرداخت تسهیلات را برای آنان تسهیل سازیم، چرا که هیچ نیازی به وجود بروکراسهای زاید اداری برای ارائه تسهیلات وجود ندارد و این موضوع فقط سبب ایحاد مشکل و نگرانی برای افراد می‌شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سخت‌گیری‌های بانکهای عامل در بازپرداخت تسهیلات کاهش نیابد، به طور حتم بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل خواهند شد که راکد و نیمه‌فعال بودن واحدهای تولیدی یکی از مشکلات و دغدغه‌ مهم ماست که باید برطرف شود، در صورتی که سعی و اهتمام ما بر فعال کردن واحدهای تولیدی است.

میرزاده بیان کرد: انتظار می‌رود که پرداخت تسهیلات کم‌بهره و یا قرض‌الحسنه به خانواده‌های بی‌بضاعت با مبالغ اندکی در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد تا بتوانیم از این طریق مشکلات و مطالبات آنان را برطرف کرده و در راستای خدمت‌رسانی به مردم و جامعه گام برداریم.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان و دستگاههای اجرایی مربوطه ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند تا از این طریق مشکل واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌راکد برطرف شود و شاهد رشد و توسعه منطقه و تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.