ساری،

کشفیات میلیاردی کالای قاچاق در مازندران

یک میلیارد و 300 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در مازندران کشف شد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از کشف یک میلیارد و 300 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در اجرای طرح های سراسری مبارزه با قاچاق و ارز در استان در دو روز گذشته خبر داد.  
وی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه با انجام بازرسی های مقطعی و شناسایی باندها و شبکه های قاچاق کالا، اقدامات عملیاتی را برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و کشف کالاهای قاچاق در سطح استان آغاز کردند.
فرمانده انتظامی مازندران افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس آگاهی شهرستان تنکابن با شناسایی مبادی ورودی و مسيرهای حمل و نقل و دپوی کالاهای قاچاق، موفق به کشف انواع لوازم و کالاهای خارجی قاچاق به ارزش 850 میلیون ریال در این شهرستان شدند.
سردارمیرفیضی گفت : 6 هزار و 781 ثوب انواع البسه و پوشاک قاچاق به همراه 524 عدد انواع گيره سر خارجی، 45 عدد انواع آلبوم کوچک و بزرگ ، 477 عدد انواع ظروف سفالی و چينی ، 6 هزار قلم انواع لوازم آرايشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق کشف شد.
وی افزود : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نیز با شناسایی یکی از عاملان خرید و فروش انواع داروهای گیاهی قاچاق در ساری این فرد را  شنا سایی و دستگیر کردند .
وی گفت : در بازرسی از انباری متعلق به متهم 813 قلم انواع داروهای غیر مجاز به ارزش 150 میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی مازندران گفت:ماموران پلیس آگاهی استان در ادامه این عملیات با شناسايی و کنترل افراد فعال در امر خريد و فروش کالاهای قاچاق، در بازديد از باربری ها و پايانه های حمل نقل در شهر ساری از یکی از عاملان عرضه کالاهای قاچاق،17کارتن انواع اسباب بازی به ارزش 300 میلیون ریال کشف کردند.
سردارمیرفیضی ارزش ریالی مجموع کالای قاچاق را یک میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تمليکی تحويل و قاچاقچیان کالا پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .
وی با اشاره به این که هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است و خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور و ضربه مهلک به تولیدات داخلی است از مردم خواست برای حفظ سلامت جامعه و خانواده های خود از خرید کالاهای قاچاق که معمولا از مواد غیر بهداشتی و بی کیفیت تهیه وعرضه می شوند خودداری کنند.
انتهای پیام / ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار