ساری،

شهداء مدافعان بی ادعای حریم ولایت و امامت

اعتماد مردم به ناجا ومنزلت پلیس، حاصل صبر و استقامت خانواده های شهداء و ایثار گری ها و از جان گذشتگی شهدا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میر فیضی فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار با خانواده شهید میربخشی در شهرستان میاندرود،گفت: شهداء مدافعان بی ادعای حریم ولایت وامامت هستند و قدرت و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهدای عزیز است .
وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت ، انضباط بخشی، احقاق حقوق مردم و دفاع از مظلوم تا پای جان خود ایستاده اند .
فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: شهدا با ايثار و فداکاری های مثال زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنيت و آرامش کشور و مردم تا پای جان خود ايستادند و در اين راه با نثار خون خود پرچم امنيت و آرامش را در کشور پر افتخار ايران اسلامی به اهتزاز درآوردند.
سردار میرفیضی با اشاره به اينکه شهدا با الگو گرفتن از انبيا و اولياي الهی درس جهاد ، ايثار و شجاعت را به همگان آموختند،گفت: شهدا بهترين الگوی واقعی براي جوانان جامعه بودند و در عصر حاضر اين خانواده های شهدا وايثار گران هستند که الگوهای واقعی جامعه اسلامی و ايمانی جمهوری اسلامی ايران هستند .
وی از افتخارات فرماندهی انتظامی استان و ناجا را رسیدگی به امور ایثارگران وخانواده های شهداء تاحد ممکن برشمرد و افزود : خانواده های شهدا و ایثارگران با تحمل تمام مشکلات و با صبر و استقامت خود موجب عزت و سربلندی نیروی انتظامی هستند.
انتهای پیام/ ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار