ساری،

تاکید بر فرهنگ سازی در حوزه فضای مجازی

فرمانده انتظامی استان بر فرهنگ سازی و آگاهسازی عمومی در حوزه فضای مجازی تاکید کرد.

سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گو با به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی بر ضرورت شناخت فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی در جامعه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام در فتنه 88 با استفاده از فضای مجازی و ابزار رسانه، شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی تهدیدات نرم را علیه نظام طراحی کردند، افزود: با بصیرت رهبری و حضور به موقع مردم در صحنه این توطئه ها خنثی شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به گسترش فضای مجازی در بین اقشار مختلف جامعه بر ضرورت فرهنگ سازی و آگاهسازی عمومی در حوزه فضای مجازی تاکید کرد.

سردار میرفیضی تشکیل کارگروه تخصصی با حضور دستگاه ها و سازمان های فرهنگی واجتماعی برای مسئول سازی و ایجاد بسترهای لازم در جهت استفاده صحیح و درست از این فضا در جامعه تاکید کرد و افزود: دشمنان نظام در این فضا به دنبال تضعیف باورهای دینی و اعتقادی در جامعه هستند .

وی با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس، گفت: پلیس با این رویکرد بدنبال افزایش اعتماد عمومی، مقبولیت، افزایش مشارکت های عمومی و مرجعیت در راستای تولید امنیت اجتماعی است .

فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر نقش آموزش همگانی و اطلاع رسانی در پیشگیری از جرایم بر استفاده از فرصت های ایجاد شده در فضای مجازی در راستای توسعه آموزش همگانی و آگاهسازی عمومی تاکید کرد.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.