ساری؛

حفظ سلامت اجتماعی خانواده با عفاف و حجاب

حفظ سلامت اجتماعی خانواده از آثار عفاف و حجاب در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت : حجاب علاوه بر آثار شخصی و شخصیتی، دارای آثار اجتماعی است و جامعه‌ای که در آن بانوان با حفظ حدود و حقوق دیگران ظاهر می‌شوند محیط آرام وامنی را برای جوانان فراهم می سازند.

وی بسیاری از پرونده ‌های ضد اخلاقی را ناشی از عدم رعایت حدود شرعی و عفاف و حجاب در جامعه برشمرد و افزود: یکی از آثار اجتماعی حجاب، حفظ اجتماع و سلامت اجتماعی خانواده ‌است.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت : 544 جلسه تخصصی با موضوع عفاف و حجاب با دانشگاه ها، مدارس، ادارات دولتی و نهادها، ائمه جمعه و جماعات و ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد .

سردار میرفیضی به تدوین سند جامع امنیت عمومی با رویکرد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: تعامل وهمکاری با سازمان ها و دستگاه های متولی امر فرهنگ و فضاسازی تبلیغی و فرهنگی در همه مسیرهای منتهی به تفرجگاهها ، سواحل دریا و سایر اماکن عمومی و تفریحی از جمله اقدامات فرهنگی انتظامی استان است.

وی برگزاری كلاس های آموزش های چهره به چهره، برپايی نمايشگاه پيشگيری از آسيب های اجتماعی (امنيت اخلاقی) ، عفاف و حجاب ‏، فضای مجازی ، توليد نرم افزار، مولتی مديا و انميشن آموزشی با موضوع امنيت اخلاقی و عفاف وحجاب را از دیگر اقدامات این فرماندهی برشمرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.