ساری؛

كاهش آسيب های اجتماعی با اقدامات فرهنگی

كاهش آسيب های اجتماعی مستلزم اقدامات فرهنگی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ يارعلی نيازی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران در کارگاه آموزشی معاونت اجتماعی گفت: كاركنان معاونت اجتماعی جايگاه ويژه ای در ايجاد اعتماد سازی بين مردم، رسانه و مسئولان با پليس دارند.

وی كاهش آسيب های اجتماعی و افزايش تأثير پيشگيری اجتماعی از جرايم بر جامعه را مستلزم اقدامات فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: بايد با برنامه ريزی هدفمند و استفاده از همه ظرفيت های درون و برون سازمانی در اين مسير گام برداشت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران به نفوذ فضای مجازی و اينترنت در جامعه و در بين خانواده ها اشاره کرد و گفت: با توجه به افزايش جرايم در فضای مجازی، ضرورت راه اندازی پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات در ناجا ديده شد.

سرهنگ يارعلی نيازی افزود: با فرهنگ سازی و ارائه هشدارهای لازم در جلسات آموزش همگانی و اقدامات اجتماعی ، افراد را می توان از تهديدات و آسيب های اجتماعی فضای مجازی آگاه ساخت .

كارگاه آموزشی يك روزه معاونان و رابطان اجتماعی شهرستان های و مددکاران اجتماعی کلانتری های مازندران با هدف توانمند سازی کارکنان در حوزه های مشاوره و مددکاری، رسانه و خبرنويسی در سالن غدير مجتمع آموزشی انصارالمهدی برگزار شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.