ساری،

نيروی انتظامی نماد تلاش جهادی

نيروی انتظامی نماد تلاش جهادی است.

سرهنگ مهراب رياحی جانشين فرمانده انتظامی مازندران در حاشيه اجرای طرح ظفر دو در شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: يکی از مطالبات مردم از پليس، برقراری نظم و امنيت اجتماعی در مناطق حاشيه نشين، آسيب پذير و مناطق آلوده است.

وی افزود: برخورد با ناهنجاری های اجتماعی واخلاقی، مبارزه با موادمخدر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش در راستای برقراری نظم وامنيت در جامعه از اولويت های پليس است.

جانشين فرمانده انتظامی مازندران گفت: در همين ارتباط با برنامه ريزی دقيق و هدفمند و بسيج همه امکانات و ظرفيت های دورن و برون سازمانی، طرح ظفر در مناطق آلوده و آسيب پذير استان به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ رياحی با بيان اينکه اجرای اين طرح با تلاش و روحيه جهادی محقق می شود، افزود: نيروی انتظامی با اجرای موفقيت آميز اين طرح نشان داد که نماد و الگوی تلاش جهادی در سطح جامعه است.

جانشين فرمانده انتظامی مازندران، به استمرار اين طرح در سطح استان اشاره کرد و گفت: از جمله اهداف مهم اين طرح کاهش آسيب های اجتماعی، افزايش رضايتمندی مردم و اعتماد عمومی و جلب مشارکت حداکثری مردم در توليد امنيت اجتماعی در جامعه است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.