ساری،

پاسخگويی، عاملی برای ارتقاء اعتماد مردم به پلیس

سرعت عمل و پاسخگويی از عوامل موثر در ارتقاء اعتماد مردم به پلیس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران با حضور در سامانه 197 دفتر نظارت همگانی پلیس در ساری، گفت: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه پلیس است .

وی تصریح کرد: اقتدار پلیس برای مخلان امنیت، قانون شکنان و متجاوزان به حقوق مردم است و برخورد پلیس با مردم توأم با مهربانی و رأفت است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه اگر سطح اطمينان و اعتماد مردم نسبت به پليس ارتقاء یابد، زمينه مشاركت مردم با پلیس افزایش می یابد، افزود: از جمله عواملی که باعث ارتقاء اطمینان و اعتماد مردم نسبت به پلیس می شود می توان به قانون مداری،تعهد و صحت عمل پليس نیز اشاره کرد.

سردار میرفیضی برگزاری جلسات ارتباط مستقیم فرماندهان ومسئولان انتظامی استان با مردم در سامانه 197 را از جمله مصادیق رویکرد اجتماعی پلیس برشمرد و افزود: دراین جلسات شهروندان به صورت مستقیم با مسئولان ارتباط برقراری کرده و مشکلات خودشان را مطرح خواهند کرد.

وی دریافت انتقاد، پیشنهاد، شکایت و نقطه نظرات مردمی را در ارتقاء کیفی ماموریت ها و خدمات انتظامی پلیس مهم ارزیابی کرد و افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و شعار مرکز 197 شما پلیس ما باشید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.