ساری؛

مطالبه گری و آگاهی بخشی رسالت مهم رسانه ها

رسالت مهم رسانه ها در توليد امنيت اجتماعی مطالبه گری و آگاهی بخشی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی مازندران در نشست تخصصی با مديران مسئول روزنامه ها و سردبيران خبرگزاری ها گفت: رسانه ها به عنوان قوه چهارم در هر نظام حکومتی نقش موثری در توسعه زيرساخت های اقتصادی، سياسی ، فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند.

وی افزود: رسانه ها در تعامل و همکاری با پليس تکميل کننده عمليات های پليسی هستند.

فرمانده انتظامی مازندران با بيان اينکه نگاه امروز پليس پاسخگويی به مطالبات و نيازهای مردمی است،گفت : پليس بدنبال حل مسائل و مشکلات اجتماعی، امنيتی و شبه امنيتی با راهکار و موضوعات اجتماعی است.

سردار ميرفيضی راهبرد نيروی انتظامی در برقرای نظم و امنيت را اقتدار برای هنجارشکنان و رافت و مهربانی برای مردم دانست افزود: پليس بدنبال اقتدار نرم و نفوذ کلام در بين مردم است.

وی گفت: کارکرد مثبت دستگاه ها و سازمان ها در پيشگيری از آسيب های اجتماعی نقش تعيين کننده ای دارد و ضرورت تعامل و همکاری با پليس برای مقابله با اين آسيب ها از اهميت ويژه ای برخوردار است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به برگزاری دوره های استاندارد سازی تعالی رفتار و افزايش مهارت های دانشی کارکنان در نحوه برخورد با اقشار مختلف جامعه و ارباب رجوع، افزود: اعتماد سازی و جلب مشارکت عمومی در راستای افزايش امنيت و آرامش در جامعه از ماموريت های مهم پليس با رويکرد جامعه محوری است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار